Ht 17

Jag ska inte ha för höga krav på hösten, min andra föräldraledighet då jag lämnar kl 09 och hämtar kl 15. Nej. Fokus är: barnen och maten! Hemmafru-stil. Få allt att funka med förhoppning om nöjda barn och lugna föräldrar. Ganska städat hem. 

Men! Om (!!?) luckor finnes är detta prio:

1) Motionsspår + mama-jympa i v-rummet (vill inte men måste!)

2) Böcker (så många jag vill läsa, viktigt också att ladda innan jag börjar jobba igen). Tråkigt att jag helst inte läser ljudbok :(

3) Skriva (ja, jag har ett skrivprojekt på gång sedan X antal år tillbaka, vore kul att klämma ut mer substans).
Var bara det!! #höstpepp

Kommentera

